ADRIC Annual General Meeting 2020 / AGA de l'IAMC 2020





ADRIC Annual General Meeting 2020 /
Assemblée générale annuelle de l'IAMC 2020


Thursday October 22, 2020 - 12:00 PM Eastern Time /
Jeudi le 22 octobre 2020 à 12 h 00 heure normale de l'est

The Annual General Meeting will be preceded by a keynote address (details to follow) and followed by the presentation of the McGowan Awards.

Advance registration required no later than Tuesday October 20 at 11:59 pm. 
Registered members will be sent an email with the ZOOM link the evening before the AGM. (Please check your Spam folder as they often end up there. If you do not receive, please contact admin@adric.ca)


The AGM agenda and meeting materials will be emailed to members in advance.

The By-laws call for a minimum complement of members to gather in person to achieve quorum for our AGM.  To comply with these governance requirements, the Board will arrange to hold a limited in-person gathering as part of the virtual AGM, respecting all current health requirements, at a location in Toronto selected by the Executive Director.

Schedule:
12:00 PM - Keynote Address
12:30 PM - AGM, followed by presentation of the McGowan Awards
1:30 PM - Event concludes

To register: "Sign in" to this page with your Member Portal login credentials. Scroll to the bottom of this page and click "Register Myself" and then click "Proceed to Checkout" to go to your Cart. At the bottom of the Cart, you must click "Submit Order" for the system to capture your registration.  Thank you. 

* * * * *

L'assemblée générale annuelle sera précédée d'un discours d'ouverture (informations à venir) et suivie de la remise des prix McGowan.


Inscription préalable requise au plus tard le mardi 20 octobre à 23h59
Les membres inscrits recevront par courriel la veille de l'AGA le lien de connexion ZOOM. (Veuillez vérifier votre dossier de courriers indésirables où les messages sont parfois redirigés. Sinon, veuillez contacter admin@adric.ca
)

L'ordre du jour de l'AGA et les documents pertinents pour l'AGA seront envoyés par courriel aux membres à l'avance.

Conformément au Règlement, un nombre minimum de membres doivent être présents à notre Assemblée générale annuelle pour que le quorum soit atteint.  Afin de satisfaire cette exigence en matière de gouvernance, le Conseil prendra les mesures nécessaires pour tenir une réunion en personne avec un nombre limité de membres dans le cadre de l’Assemblée générale annuelle virtuelle, respectant ainsi toutes les exigences en matière de santé actuelles, dans un lieu situé à Toronto choisi par la directrice générale.

Programme :

12h00 - Discours d'ouverture
12h30 - AGA, suivie de la remise des prix McGowan
13h30 - Fin de l'événement

Pour s'inscrire : Cliquez sur " Sign in " pour vous connecter avec vos identifiants au portail des membres. Faites défiler jusqu'au bas de cette page et cliquez sur " Register Myself ", puis sur " Proceed to Checkout " pour accéder à votre panier. Au bas du panier, vous devez cliquer sur " Submit Order " pour que le système enregistre votre inscription.  Merci.

When
10/22/2020 12:00 PM - 1:30 PM
Where
Online

Sign In